Płatność i wysyłka

Czy wysyłamy za granicę?

Tak, więcej na temat zamówień zagranicznych znajdziesz tutaj: zakładka wysyłka za granice.

Jak szybko zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h od chwili opłacenia zamówienia. W okresie zimowym czas wysyłki zamówień może się delikatnie wydłużyć.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

W zależności od wyboru przewoźnika może to potrwać od 1 do 3 dni roboczych od momentu przekazania przez nas przesyłki przewoźnikowi.

Czy mogę zapłacić BLIKIEM?

Tak, ta metoda płatności jest dostępna za pomocą szybkich płatności Przelewy24.

Dlaczego moje zamówienie widnieje jako nieopłacone?

Jeżeli wybrałeś metodę płatności "przelew tradycyjny" czas księgowania płatności w banku trwa 24- 48h. Jeżeli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, wybierz Przelewy24. W przypadku płatności Przelewy24 skontaktuj się z nami w celu weryfikacji płatności.

Co zrobić, jeżeli moja płatność się nie powiodła?

Skontaktuj się z nami, a my prześlemy link do szybkiej płatności, możesz również wykonać przelew tradycyjny.

Jak najszybciej otrzymać zamówienie?

Za pośrednictwem firmy przewozowej InPost zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. DHL dla zamówień złożonych do godziny 14. W weekendy polecamy opcję dostawy weekendowej za pośrednictwem InPost paczka w weekend.

Czy mogę zamówić przesyłkę za pobraniem?

Tak, jeżeli jesteś naszym stałym klientem i wykonałeś/aś wcześniej co najmniej 3 zamówienia. Do zamówienia dołącz wiadomość “zamówienie za pobraniem”. Po weryfikacji doliczamy do zamówienia koszt wysyłki za pobraniem 25zł. Przy wyborze dostawy, wybierz formę “Kurier InPost”.

Edycja zamówienia

Jak edytować/zmienić moje zamówienie?

Skontaktuj się jak najszybciej z naszą obsługą klienta, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane przewoźnikowi możemy je edytować. Niestety może to wydłużyć czas wysyłki zamówienia.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe po złożeniu zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało już spakowane, nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone zostanie anulowane automatycznie po 7 dniach.

Czy mogę dołożyć coś do zamówienia?

Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane przewoźnikowi. Skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe. Niestety może to wydłużyć czas wysyłki zamówienia.

Dostawa / odbiór

Nie otrzymałam/łem swojego zamówienia.

Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało dostarczone, prosimy o kontakt w celu weryfikacji.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Niestety w tej chwili nie mamy takiej możliwości.

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Niestety w tej chwili nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Zapraszamy do składania zamówień za pomocą sklepu internetowego.

Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Odeślij produkt na nasz adres najwygodniejszą i najtańszą dla Ciebie formą wysyłki. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Czy mogę zwrócić otwarty olejek zapachowy?

Zwrot otwartego olejku zapachowego nie jest możliwy.

Czy mogę uzyskać pomoc w produkcji świec?

Oczywiście, zapraszamy na nasz blog, grupę wsparcia dla producentów świec lub skontaktuj się z nami w wiadomości na Instagramie @easycandle.

Promocje i zniżki

Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa?

Darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 299 zł.

Jakie są aktualne kody rabatowe?

Więcej o aktualnych kodach rabatowych dowiesz się na naszym Instagramie lub grupie wsparcia na Facebooku.

Inne

Co zrobić, gdy mam problem z zamówieniem?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego lub e-mail kontakt@easycandle.pl. Opisz problem oraz załącz potrzebne zdjęcia, jeżeli to konieczne.

Jak otrzymać dokumentację/karty charakterystyki/certyfikaty do produktów?

Dokumentacje znajdziesz w zakładce "załączniki" przy produkcie lub skontaktuj się z nami mailowo kontakt@easycandle.pl

Co oznacza data minimalnej trwałości na produkcie?

To data, do której produkt zachowa swoje właściwości i nie zepsuje się. Po tym czasie produkt nie musi być zepsuty i będzie można go użyć, jeżeli nie zmienił swoich właściwości (np. kolor, zapach, przejrzystość, itd. Oznacza to, że jest to data, do której producent gwarantuje świeżość wyrobu, a po niej nie bierze odpowiedzialności za ewentualne pogorszenie jakości w porównaniu do świeżego towaru.

Ładowanie...