Dokonaj zwrotu lub reklamacji w kilku krokach

Klienci posiadający konto w naszym sklepie dokonają zwrotu w bardzo szybki i przyjemny sposób, w kilku krokach dzięki panelowi do zwrotów / reklamacji dostępnemu w zakładce moje konto.

Jeżeli posiadasz konto w sklepie EasyCandle

Krok #1
Przejdź do zakładki zwroty i reklamacje w moje konto.
Krok #2
Kliknij przycisk dodaj zwrot / reklamację.
Krok #3
Wybierz numer zamówienia oraz produkt / produkty które chcesz zwrócić lub zareklamować.
Krok #4
Wypełnij formularz.
Krok #5
Po akceptacji zwrotu / reklamacji spakuj towar wraz z paragonem zakupu i odeślij na adres magazynu: ul.Polna 1a, 21-470 Krzywda.

Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie EasyCandle

Krok #1
Wypełnij formularz zwrotu /reklamacji które są dostępne poniżej.
Krok #2
Prześlij zdjęcie lub skan wypełnionego formularzu na adres zwroty@easycandle.pl lub listownie na adres: ul. Polna 1a, 21-470 Krzywda.
Krok #3
Po akceptacji zwrotu/ reklamacji spakuj towar wraz z paragonem zakupu i odeślij na adres magazynu: ul.Polna 1a, 21-470 Krzywda.
Ciężarówka

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych masz możliwość odmowy przyjęcia przesyłki oraz skontaktowania się z nami.

Jako Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać na adres siedziby firmy lub mailowo na adres kontakt@easycandle.pl. Zwrotowi podlegają produkty bez śladów użytkowania, kompletne i fabrycznie zapakowane. Obowiązkiem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta jest niezwłoczny zwrot towaru, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży. Po otrzymaniu z powrotem towaru, niezwłocznie zwrócimy pieniądze na Twoje konto.


Dokładne informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Pobierz załącznik formularz zwrotu: Załącznik nr 1

Twoja satysfakcja z zakupów jest dla nas najważniejsza. Mimo ogromnej staranności, mogą się zdarzyć drobne pomyłki. Pamiętaj, że zawsze dążymy do pozytywnego załatwienia sprawy. W przypadku dostarczenia wadliwego towaru, przysługuje Ci możliwość złożenia reklamacji. Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych lub uprawnień przysługujących z tytułu rękojmi. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, zajmie stanowisko i poinformuje o dalszym postępowaniu.


Dokładne informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Pobierz załącznik formularz reklamacji: Załącznik nr 2

Świeca
Produkt dodany do listy Ulubionych
Produkt dodany do porównania.

Pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny. Aby usprawnić działanie naszego sklepu, używamy plików cookie do zapamiętywania Twoich danych logowania i do bezpiecznego logowania, zbierania danych statystycznych w tym Google Analytics w celu optymalizacji funkcjonalności witryny, a także prezentowania treści zgodnych z Twoimi zainteresowaniami. Jeśli się zgadzasz, kliknij „Akceptuj i przejdź dalej”.

Polityka prywatności i cookies