Dokonaj zwrotu lub reklamacji w kilku krokach
Klienci posiadający konto w naszym sklepie dokonają zwrotu w bardzo szybki i przyjemny sposób, w kilku krokach dzięki panelowi do zwrotów / reklamacji dostępnemu w zakładce moje konto.
Jeżeli posiadasz konto w sklepie EasyCandle
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie EasyCandle
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych masz możliwość odmowy przyjęcia przesyłki oraz skontaktowania się z nami.
Jako Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać na adres siedziby firmy lub mailowo na adres kontakt@easycandle.pl. Zwrotowi podlegają produkty bez śladów użytkowania, kompletne i fabrycznie zapakowane. Obowiązkiem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta jest niezwłoczny zwrot towaru, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży. Po otrzymaniu z powrotem towaru, niezwłocznie zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Dokładne informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Pobierz załącznik formularz zwrotu: Załącznik nr 1
Twoja satysfakcja z zakupów jest dla nas najważniejsza. Mimo ogromnej staranności, mogą się zdarzyć drobne pomyłki. Pamiętaj, że zawsze dążymy do pozytywnego załatwienia sprawy. W przypadku dostarczenia wadliwego towaru, przysługuje Ci możliwość złożenia reklamacji. Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych lub uprawnień przysługujących z tytułu rękojmi. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, zajmie stanowisko i poinformuje o dalszym postępowaniu.
Dokładne informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Pobierz załącznik formularz reklamacji: Załącznik nr 2